JellyPages.com

Wednesday, January 30, 2013

LUMRAH HIDUP


Tak pelik pun kalau kita hidup ni tak ketawa dan nanges . for me,tu normal lahh . abnormal bagi sesape yang asyik nanges je sepanjang hidup dia tak pun sesape yang asyik ketawa je . kebiasaannya,kite nangis sebab kite sedih . betul tak?tapi ade jugak yang nangis sebab happy . MACAM AKU . >,< . ada jugak jenis orang yang selalu je nampak happy . gelak jehhhh . orang nangis,dia gelak . kene ejek,dia ketawa . kene buli,dia laugh . ahaha . pokoknya(hamek kau indon aku dah keluar),ape je jadi kat dia,dia gelak je . TAPI,sebenarnya kan orang macam ni lah yang susah kita nak tawu isi hati dia . suka sorokkan perasaan . tak tahu apa problem dia . susah woa kalau orang cmni . aku risau kalau dia dah kawin je . hubby dia buat masalah pun dia boleh senyum je . sebut pasal ni,time sekolah rendah aku ada dua orang kawan yang ada masalah cmni . yang sorang tu nama dia F (tak perlu lah sebut nama) dia ni pompuan . kate kau . kalau kitorang tengah lepak samasama,cite pasal best2,happening,mesti air mate dia keluar . muke relax je . air mate main peranan . bila aku tanya,mata dia masuk habuk ke?dia jawab tak . aku dah pelik je . yang lagi sorang ni lelaki . I nama dia . kira dia ni sedara aku lah . nenek kitorang adik-beradik . dia ni kan ada satu masalah . kerja dia senyuuuummmmmmm jeh . kalau diusik,dia senyum . kene ejek pun boleh lagi senyum . senang cite muka dia ni ta lengkang dari senyuman . tapi sape tahu dalam hati dia kan ? huhu .
Ada jugak yang memusykilkan aku. Ada jugak orang nangis sebab laki . kalau suami dia ke ayah dia ke,aku takde heran sangat . ni,boyfriend je pun . tak tentu lagi dia tu jodoh kau . tapi kita tak boleh salahkan diorang jugak lah . MUNGKIN diorang tersangat lah sayang kat bf2 diorang tu sampai tak boleh terime kekecewaan . wah ! meletop ayat kau jah .aha . macam ada experience je aku ni . tettttt !!! aha . BIARLAH RAHSIA .



Capital P

No comments:

Post a Comment