JellyPages.com

Wednesday, January 30, 2013

BestFriendForever

Bestfriend forever a.k.a BFF . aku rasa semua orang mesti ada bff kan ? so do I . for me,bff ni orang yang paling rapat dengan kita whenever kita susah or senang . tempat kita luahkan perasaan , tempat kita share problem , bahu untuk kita nangis and macam macam lagi lah . yeah ! i did all those thing with my bff . kitaorang ni dah macam adik-beradik . manakan tidak,friendship kitaorang almost ten years . since we're seven . hee . disebabkan kitaorang tersangat lah rapat,sampai boyfriend bff aku ni cop kitaorang lesbian . ohmaigod ! memang macam mintak penyepak pun ada aw dia tu . and because of that lah diaorang break up . not my fault okay . dah memang kitaorang ni macam belangkas dari dulu,nak buad camne ? terima je lahh . :p
tapi kan bak kata orang , langit tak selalu cerah . tipu sangat lah kalau aku kata kitaorang tak pernah gaduh . hurm . selalu sangatt . and everytime kitaorang gaduh mesti aku nangis . because of what ? aku takut kehilangan sorang2nya kawan baik aku dunia akhirat ni . but thank God,my mom is so understanding . mesti mama suruh aku baik balik dengan dia tak lupa jugak aku mesti dapat ceramah percuma dari mama . in fact mama tawu how tough our friendship . selalunya dia yang mengalah . aha . jahat tak aku ? okayy . aku memang tersangat lah manja . and dia sorang je paham perangai aku yang satu ni . hee . that's why i love her so much !
aku ada satu perangai yang sangat lah pelik . aku suka kopek bibir kering aku . aha . and dia lah orang paling marah bila aku buad habit tu . disebabkan aku tak nak dia pukul aku,aku akan buad sorok2 . hehehe . saket ouh dia pukul . tapi aku tawu,dia tak nak aku sakit . hehe .
kitaorang tak pernah berpisah aw since darjah satu . 2011 lah first time kitaorang berpisah sebab aku pindah sekolah . mula-mula dia tak bagi . nangis2 dia tak bagi aku pindah . tapi lama2 dia paham . pernah aw sekali aku tak contact dia langsung . bukan dah lupa kawan tapi time tu aku busy gila sebab exam week . dia merajuk dengan aku sampai demam2 . huhu . kesian ouh . salah aku jugak lah kan . since tu aku dah tak miss contact dia . hee . nampak macam couple kan ? haha . dah memang kitaorang camtuuuuuuu . disebabkan tu lah aku ta nak futher study kat overseas . aku tak nak jauh2 ngan dia . bukan dengan dia je okayyy . dengan family and my beloved boy also .
dear NOR NADIRAH SHARIF,aku sayang kau sangatsangat . huhu .


capital P

No comments:

Post a Comment